How to mod Moje Karty 1.1.0 apk for bluestacks

Moje Karty.apk 1.1.0
Name: Moje Karty.apk
ID: sk.mojekarty.app
Version: 1.1.0
Size: 13 Mb



Moje Karty Screen Preview

How to install Moje Karty 1.1.0 mod apk for pc
How to get Moje Karty patch 1.1.0 apk for pc
How to get Moje Karty 1.1.0 apk for laptop

How to setup Moje Karty apk for android

- For Android 4.0 or higher:
Please to Settings, look down to Security, and select Unknown sources. Choosing this choice will enable to install apps download from the internet.
- For devices running on lower Android 4.0:
Please go to Settings - open the Applications option, and select Unknown sources, click OK on the popup alert.

Moje Karty Details

Naša aplikácia - Moje Karty, Vám umožní uložiť a používať všetky Vaše vernostné karty založené na princípe čiarových kódov do vášho mobilného telefónu.
- žiadne poplatky – všetko je zadarmo
- žiadna reklama (môžete si ju prezrieť len v prípade Vášho záujmu)
- žiadna nevyhnutná registrácia
- všetky vernostné karty máte vždy pri sebe
Aplikáciou získate:
- možnosť mať svoje vernostné karty vždy so sebou, bez nutnosti mať ich v peňaženke, či hľadať v kabelke
- možnosť prezerať si aktuálnu ponuku našich partnerov - Vašich obchodníkov a byť tak informovaný o akciových tovaroch, službách, či udalostiach
- možnosť registrovať sa do vernostných programov našich partnerov
Ovládanie aplikácie je veľmi jednoduché a intuitívne. V prvom kroku, po nainštalovaní aplikácie, by ste si mali pridať Vaše vernostné karty buď zosnímaním - skenovaním - čiarového kódu na vernostnej karte, alebo zadaním číselnej reprezentácie (zvyčajne sa nachádza pod čiarovým kódom) pomocou klávesnice v telefóne. Po pridaní je karta okamžite pripravená na použitie. Na predajnom mieste teda stačí zapnúť aplikáciu, vybrať príslušnú kartu a predložiť predajcovi. Ten môže kartu zoskenovať čítačkou priamo z displeja mobilu alebo v prípade, že sa vyskytnú problémy so snímaním, zadá príslušný číselný kód zobrazený nad čiarovým kódom.

What's new in Moje Karty 1.1.0

- podpora nových typov čiarových kódov
- zlepšenie skenovania kódov
- opravy minoritných chýb
- designové zmeny
Moje Karty | 93 Reviewers | | Rating: 3.7

Download Moje Karty 1.1.0 unlimited APK



Search terms:
How to mod Moje Karty 1.1.0 apk for bluestacks
How to use Moje Karty unlimited apk
How to mod Moje Karty 1.1.0 apk
How to get Moje Karty mod apk

Previous
Next Post »